DansDansDans

Hallou !
Nu är det dags för mig att lägga upp ett inlägg (Matabel)
Just nu så sitter jag och virrar runt framför datan.. Men bortsätt från det har jag varit i skolan, haft det jättebra! Har chillat lite hemma hos Malin. Bråkat med hennes hund.. Varit på dansen, gjorde massor med steg fel. Sen så åkte jag och Malin till täby för att äta godis och kolla på möbler. När vi var där inne möbel affären, så träffade vi Elin och Johan.. Jag blev skrämd och chockad. Dem två.. Där, ensamma.. Ja, men iallafall.. Inte så farligt då.. Men vi var där inne i möbel affären och prata.. Vi hade väldigt kul.
Men nu så kommer bilder från idag ! Juste hittade en tjuga i dag, på väg till bussen. 


Malins hund, Han fersökte ta min kamera -.-'


En liten höstbild !


Fersök att gissa vad det står..


Malin ska färga om sitt rum, vilken färg tycket ni att hon ska ha ?
Själv så tycker jag den starka färgen.. 

Puss & Kram //Matabel ♥

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

ojdå, det var inte bra :( jo med mig är det bara bra :D Gud vad söt hund, den ser precis ut som min :D

2009-10-01 @ 09:18:16
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-10-01 @ 12:56:20
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0