Aj aj aj aj!

Hej

Jag har fortfarande ont i handen och när mamma skulle kolla på den idag så var tummen helt svullen och mamma ba: Teres, du har nog brutit båtbenet igen... Jag fick panik och bara skrek: nej nej NEEJ !!! För att bryta båtbenet är så grymt jobbigt, det är det svåraste benet i hela armen att laga... :s Så nu har mamma packat in hela tummen/handen i bandage och så ska vi kanske åka till doktorn imorgon om det inte är bättre, men imorgon ska jag hem till Matabel så det blir nog inte då heller (jag skjuter upp sjukhus besöket så mycket som jag kan) Jag har bara hemska minnen från när jag bröt armen sist. Jag bröt den FEM dagar innan sommarlovet skulle börja, på sjukhuset rönkade dem fel så jag fick rönka två gånger och gipsa om det för att dem tog bort gipset för tidigt...Tror ni att jag var glad eller?


Min ljusslinga på mitt rum...

/Teres<3

Kommentarer
Postat av: Emmaaaa

Aha, så synd :/. Hoppas det blir bra snart.

2009-09-30 @ 21:36:18
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0