Mys mys mys

Hallojsan !
Ska snart ha myskväll med familjen. Det är min uppgift att damsuga huset -.-'
Jag har typ asmånga läxor nästa vecka, funderar på att göra alla under helgen och sen i veckan är jag helt fri från läxor ! Ganska smart, med det är bara att jag har ingen aning om min lilla hjärna orkar så mycket.. Men det får den stå ut med ! Men som sakt, hade jag nog tänkt att damsuga först, sedan gå ner och ta ut mina pengar/månandspeng.
eftersom jag har slut på batterier på kameran, kommer det en gammal bilder på mig:


 
 (ett år sen)

Kyssar från Matabel ♥

Kommentarer
Postat av: L I S A M A R K L U N D

Vad har du gjort idag då? :>

Jag har nyss ätit thai mat :*



Btw, om du gillar min blogg får du gärna bloggälska den :*

2009-10-02 @ 20:33:45
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Sv; yesss! (:<3

2009-10-02 @ 22:20:27
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0