Mina skor är äntligen här :)

Hej hej!

Mina skor har äntligen kommit :) Men tyvärr har min kamera åkt på semester hem till Issa så ni får se bilder imorn xD Hehe jag tog några bilder med mobilen men det böev inge bra för det var strömavbrott så man ser inte så mycket hehe...

Snälla hjälp mig att komma på ett nytt domän namn ! Jag har tänkt i snart 2 dagar och när jag väl kom på något bra så fanns det redan -.- *suck*

Om ni lyssnade på The voice igår så kanske ni hörde michael jackson's nya låt "This is it" :-) Jag har såklart laddat ner den (köpt, när det gäller michael köper jag alla låtar och album) Så just nu drogar jag den! Första gången jag hörde den tyckte jag att den låt som en misslyckad blandning av "she's out of my life" och "Childhood" men nu när jag har gett den en ärlig chans så seriöst älskar jag den!! Jag har den i min spellista på iTunes som jag har ställt in på "upprepa en" så den går bara om och om igen hela tiden :-D Hihi så nu är jag nöjd :D



Så klart ska jag se den här :) Issa och jag hade bestämt att vi skulle se den men.. jag vill se den på premiären men Issa är på Marbella då så jag ska se den två gånger hehe någon som vill se den med mig den 28 oktober ?
Ring på 070******* xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0