Lay all your love on me !

hallou ! ♥

Just nu så sitter jag och funderar på vad som händer imorgon. På ett sätt så är det ganska pirrgt... Men det är kanske för att jag är lite ööh.. det ni ;)
Den här dagen har gått lite för fort för mig. Har inte hunnit med så mycket och vad som har hänt runt omkring mig.. Såå jag har inte hunnit med att göra något efter skolan. Har bara gått hem och bosatt mig framför datan. Tur nog att jag har gjort läxorna under helgen.. Annars så skulle jag inte ha nåååågoon fritid alls ...
Jag har fastnat på låten ''Lay all your love on me¨ Min nya droglåt ! Hoppas ni har sett Mamma mia the movie ! För annars är det bara att ladda ner den eller hyra den, för den är såå jäävla bra ! xD 
Men nu är det dags att börja lägga ut dagens outfit..





Ginatrico linne - 99 :-
Lånad väst.
Fick byxorna av min broshas tjej ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0