Okt. 7, 2009

Hejhej !

Sorry att det inte blev nån ''bloggtime'' igår. Bara för att jag inte fick datan, för att jag hade masor med läxor att göra (vi fick fler läxor) -.-'
Men ska fersöka att det inte ska hända igen !
Men annars så har jag inte så mycket att berätta om igår.. förutom att jag och natta gick till Ica-Stop för att köpa Ben&Jerry och lite chocklad. Som ligger typ några kilometer bort från hägernes (där vi bor) Vi gick klockan 21.10 ovh vi var framme 21.25 Amaziing ! Innan så var vi med Nikki också.
Idag så var jag på dans, har bara gått där 3-4 veckor nu och vi är redan klara med dansen. Hon nämnde någonting om en ny dans.. Blev lite förvirrad där ^^^
Har fastnat på en ännu bättre låt nu. Som jag nog kommer gilla väädigt länge nu. Ni som kanske var på ung08 2006, 2008 &  kanske 2009 Har nog hört den här.
Killen som sjunger andra versen kommer från Kenya (kommer där ifrån) !
Han som kommer från Gambia asså han som sjunger mest då. Känner Luke (min broder) ^^,
Saknar Africa som fan asså ! ^^,♥



Bild på mig och Natta ! :D


Kyssar och kärlek to er ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0